Reeds meerdere jaren lever ik met veel plezier een bijdrage aan het organiseren van de reisjes
(en overige evenementen) van het Randstadkoor. Het is super leuk om steeds weer een afwisselend
verrassend programma in elkaar te zetten op mooie locaties.
De deelnemers vormen een warme groep mensen waarin iedereen zich snel thuis voelt.
De enthousiaste reacties van de (vele vaste) deelnemers stimuleren ons dan ook elke keer om weer
nieuwe uitdagingen aan te gaan. We hopen dan ook dat we nog veel gezellige reizen, mooie optredens
en indrukwekkende concerten mogen en kunnen organiseren.
Wees welkom en beleef het met ons mee!
