Hou je van zingen, van samen leuke en interessante plaatsen bezoeken, maar vooral ook van gezelligheid en veel lol? Ga dan een keer mee met een reisje van het Randstadkoor. Het koor zingt meestal één keer tijdens de reis in een kerkdienst, dus natuurlijk zijn vooral zangers welkom, maar ook toehoorders mogen mee. Tijdens een paar repetities vooraf ontmoeten de zangers elkaar. Zelf reis ik al mee vanaf 2009 en ik kijk steeds weer uit naar nieuwe reizen. Ik kan het dan ook van harte aanbevelen om je een keer in te schrijven.
