Meegaan op reis met het Randstadkoor is genieten. Wat een leuke club die mensen. Een goed verzorgde reis met een fijn hotel en heerlijke eten. Elke dag een leuk programma en samen lol hebben en daarnaast met elkaar zingen. En als je van zingen houdt doe dan mee het project Noach vanaf maart.
